Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 1.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 2.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 3.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 4.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 5.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 6.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 7.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 8.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 9.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 10.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 11.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 12.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 13.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 14.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 15.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 16.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 17.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 18.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 19.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 20.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 21.
  • Prakses atskaite 'Agrīnās bērnības pedagoģijas prakse Liepājas Kristīgajā pirmsskolas izglītības i', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē    3.
II  Grupas attīstošās vides izpēte    4.
III  Bērnu (1-3 gadi) attīstības un adaptācijas procesa izpēte    7.
IV  Bērnu organizētās darbības vērojuma apraksts    14.
Bērnu organizētās darbības vadīšana    16.
VI  Dienasgrāmata    18.
VII  Konstruktīvs prakses pašvērtējums    20.
  Izmantotā literatūra    22.
Darba fragmentsAizvērt

I. Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē

Prakses mērķis bija novērot un izprast Pašvadītas mācīšanās pieeju pirmajā vecuma posmā. Mērķa izvēle tika balstīta uz jaunajām , noteiktajām izglītošanās kompetencēm, kas tiek īstenotas pirmsskolas izglītības iestādēs. Pašvadītas mācīšanās procesā bērns pielieto savu domāšanu, emocionālo procesu un regulē savu uzvedību, kā rezultātā bērns iegūst jaunas zināšanas un prasmes. Šos procesus novēroju prakses laikā, kā bērns tās pielieto un izrāda apkārtējiem, kā arī caur pašvadītu mācīšanos tiek veidota sadarbība ar skolotāju un citiem grupas bērniem.
Mērķa realizācijas uzdevumi:
1. Raksturīgākās iezīmes pirmā posma bērniem pašvadītas mācīšanās procesā.
2. Vērot pašvadītu mācīšanos individuālajā darbā.
3. Grupas iekārtojuma atbilstība un rotaļlietu daudzveidība mācīšanās realizēšanai.
4. Saruna ar skolotājām, kādi ir viņu novērojumi un viedokļi par pašvadītu mācīšanos bērniem grupā.
5. Izdarīt secinājumus par to, kā bērns veido savu izpratni un zināšanas caurviju prasmēs.
Mērķa realizācijas uzdevumu izvirzīšana sniedz iespēju gūt jaunas zināšanas par pirmā vecuma posma attīstību. Izpētīt un secināt pēc redzētā, kā bērni izglītojas individuālajā darbībā, sadarbojoties ar grupas biedriem un kā izrāda savu interesi nodarbību laikā, kā spēj ievērot noteikumus un tos realizēt caur ikdienas darbībām. …

Atlants