Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 12.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla sakoptība, ārējais izskats kā profesionalitātes rādītājs', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Viesnīcas dienestu darbības specifika    4
1.1.  Viesnīcas dienestu būtība    4
1.2.  Viesnīcas dienesti – produkta veidotāji un pārdevēji    4
2.  Personāla loma saskarsmē ar viesi    6
3.  Personāla ārējā izskata, sakoptības nozīme    8
3.1.  Latvijas viesnīcu standartu prasības    8
3.2.  Personāla ārējā izskata, sakoptības nozīme saskarsmē ar viesi    8
4.  Personāla uniformu iegādes iespējas Latvijā    10
5.  Apkalpošanas kultūra viesnīcās    11
  Secinājumi    12
  Izmantoto resursu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma industrija nav iedomājama bez viesmīlības uzņēmumiem (izmitināšana un ēdināšana), kuriem piemīt ļoti liela nozīme cilvēku prombūtnes laikā no mājām. Viesmīlības uzņēmumu pamatuzdevums ir apmierināt cilvēka, kurš nodarbojas ar dažāda veida ceļošanu (un ne tikai), fizioloģiskās vajadzības, t.sk. vajadzību pēc atpūtas, uztura, mājokļa, siltuma un sausuma, un sniegt tam atbilstošus komfortablus apstākļus. Personāla pienākums ir ne tikai apmierināt šīs viesa vajadzības, bet arī nodrošināt servisa un pakalpojumu kvalitāti.
Viesmīlības uzņēmumu uzdevumos attiecībā uz viesi ietilpst arī vajadzības pēc drošības (viesa un viņa personisko mantu drošība) un daļēja sociālo vajadzību apmierināšana, kas izpaužas kā silta un laipna viesa uzņemšana, viesa vajadzību un vēlmju izprašana un realizēšana, pretīmnākšana un izpalīdzīgums, draudzīga attieksme visu viesa uzturēšanās laiku viesmīlības uzņēmumā, kā arī rūpes par viesa psiholoģisko komfortu.
Šajā darbā es apskatīšu personāla lomu tādos izmitināšanas uzņēmumos kā viesnīcas. Konkrētāk – personāla sakoptību, ārējo izskatu un attieksmi pret viesi kā profesionalitātes rādītājus attiecīgajā nozarē.
Par sava darba mērķi es izvirzīju izzināt personāla lomu saskarsmē ar viesi un laba iespaida radīšanā par izmitināšanas uzņēmumu tā, lai viesim rastos vēlme atgriezties konkrētajā viesnīcā atkārtoti.
Mana darba uzdevumi ir:
savākt nepieciešamo informāciju no dažādiem avotiem un izpētīt literatūru par konkrēto tēmu,
izprast viesnīcu dienestu personāla darbības specifiku,
parādīt personāla lomu saskarsmē ar viesi,
izanalizēt Latvijas vienīcu standartu noteiktās prasības pret viesnīcas personālu,
parādīt personāla ārējās sakoptības nozīmi strādājot ar viesiem,
apzināt personāla uniformu iegādes iespējas Latvijā,
izanalizēt apkalpošanas kultūru konkrētā viesnīcā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants