Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 1.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 2.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 3.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 4.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 5.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 6.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 7.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 8.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 9.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 10.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 11.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 12.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 13.
  • Prezentācija 'Tūrisma pakalpojumu kvalitātes būtība', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes kontroles grupas
Kvalitātes kontroles grupas ir skaitliski neliela vienas organizācijas personāla grupa, kas brīvprātīgi regulāri satiekas, lai identificētu problēmas, izpētītu tās un piedāvātu risinājumu.

Kvalitātes pārvaldības standartu grupa
ISO 9001:2000 ir starptautiski atzīts kvalitātes vadības sistēmas standarts, kura prasībām atbilstošas kvalitātes vadības sistēmas ir ieviestas vairāk nekā 150 000 uzņēmumos visā pasaulē ar mērķi nodrošināt, lai procesi un dokumentācija organizācijā sekmētu klienta vajadzību un vēlmju apmierināšanu.

Secinājumi
Lielākā daļa tūrisma pakalpojumu sniedzēji ir mazie un, varētu teikt, mikro-uzņēmumi jeb ģimenes uzņēmumi. Uzņēmumiem, kam ir pietiekami resursi un konkurences pieaugums prasa paaugstināt pakalpojumu kvalitāti (piemēram, viesnīcas; hoteļi, lielāki kempingi; viesu mājas).

Autora komentārsAtvērt
Atlants