Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Komunikācijas analīze reklāmā', 1.
  • Eseja 'Komunikācijas analīze reklāmā', 2.
  • Eseja 'Komunikācijas analīze reklāmā', 3.
  • Eseja 'Komunikācijas analīze reklāmā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Gribēta komunikācija ir reklāmas izveidotājiem: komunikators veidojis informāciju kā reklāmu un tās forma nosaka ieceres realizēšanu ar radikālu metodi – parādot clvēkiem briesmīgu situāciju, kas varētu rasties, ja cilvēki neizmantos viņu aizsarglīdzekli. Šī metode ir ļoti iedarbīga un tādejādi arī veiksmīga, bet tikai tādā gadījumā, ja reklāma tiek parādīta un skatīta lielākai sabiedrības daļai.
Nejauša komunikācija ir reklāmas ietvaros starp bērnu un vīrieti: tā pastiprina vīriešu domas par bezpalīdzību un bezspēku, kas ir radies komunikācijas ceļā ar mazo zēnu. Šīs izmaiņas vēstījuma formā rada neparedzēta situācija.
4. Reklāmas ievaros tiek lietots gan verbālais, gan neverbālais kanāls. Reklāma tiek pasniegta ar interneta palīdzību kā video. Ar video palīdzību, kur ir atpazīstama sarunvaloda, kā arī saprotama ķermeņa valoda ir vieglāk noturēt cilvēka uzmanību un ātrāk, skaistāk izteikt domu, bet vēstījuma kodējumu tas ietekmē negatīvi, jo daudzi cilvēki nesaprot ķermeņa valodas īpatnības, bet šajā video un komunikācijā ir ļoti primitīvi un saprotami viss parādīts, tāpēc rezultāts ir pozitīvs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants