Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 15.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 16.
  • Prakses atskaite 'Kvalitātes vadības modelis dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucēju', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kvalitātes izpratne    4
1.1.  Kvalitātes jēdziens    4
1.2.  Kvalitātes modelis    4
2.  Sociālās institūcijas darbības mērķi, uzdevumi un stratēģija    6
2.1.  Vadītāja darbība    6
3.  Kvalitātes sistēmas izvērtēšana Dienas centrā personām ar garīgās attīstības traucējumiem    9
  Secinājumi    12
  Ieteikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Kvalitāte ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem.
2. Ar vārdu vadītājs tiek izskaidrots „ indivīds, kas organizē un vada grupas darbību, regulē savstarpējās attiecības grupā”
3. Vadītājs pieņem darbā personālu, precizējot tiem darba pienākumus un atbildības jomas, atbilstoši valstī noteiktajai kārtībai un darba likumdošanai.
4. Demokrātiskais vadības stils balstās uz koleģiālu lēmumu pieņemšanu, raksturīga plašu pilnvaru deleģēšana darbiniekiem.
5. Plānošana ir detalizēts, vispusīgs plāns, kas nepieciešams, lai nodrošinātu institūcijas misiju un tās mērķu sasniegšanu.
6. Katrai institūcijai ir nosprausti mērķi, pēc kuriem ir jāstrādā un pēc iespējas vairāk jātuvojas tiem, tā arī šai sociālajai institūcijai tādi ir.

Ieteikumi
Vienmēr var atrast pie, kā vajadzētu piestrādāt. Darba autore uzskata, ka vislabākais veids, kā ieraudzīt to, ko varētu uzlabot, ir pajautāt parktikantam, jo viņš nav ilgstoši tajā institūcijā strādājis un viņam ir svaigs skatījums uz visu. Pāris ieteikumi kvalitātes sistēmas novērtēšanas uzlabošanā:
• Lai klienti būtu vairāk apmierināti, varētu veikt telpu remontu, radot mājīguma sajūtas. Šajā gadījumā klienti kopīgi piedalītos, piemēram, sienas krāsošanā, veidojot kādu zīmējumu.
• Institūcijas vadītājai vajadzētu motivēt darbiniekus, jo izskatījās, ka viņi nestrādā ar pilnu atdevi.
• Klientiem jāpiedāvā vēl kādas nodarbes.
• Veikt kvalitātes novērtēšanu vismaz trīs reizes gadā, tādā veidā uzlabojot institūcijas darbību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants