Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā', 1.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā', 2.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā', 3.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā', 4.
  • Konspekts 'Datu vākšanas posms mārketinga pētījumā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Veicot online aptaujas, respondentam nav nepieciešams anketas formu lejupielādēt, saglabāt datorā un pēc tam sūtīt ar e-pasta starpniecību. Tas nozīmē, ka aizpildīt aptauju tiešsaistē ir ne tikai vienkāršāk un ātrāk, bet tas palielina arī respondentu atsaucību. Dažādi anketas izplatīšanas kanāli Laba online aptauju veidošanas sistēmas piedāvā dažādus veidus, kā anketas izplatīt – izsūtot uz e-pastiem, ievietojot linku mājaslapā, vai arī pilnībā integrējot aptaujas formu kādā no mājaslapas sadaļām.
Ja anketēšana tiek veikta, izmantojot anketas papīra formātā, tiklīdz anketas tiek nodrukātas, tās koriģēt vairs nav iespējams. Online aptauju gadījumā, anketas jautājumu koriģējumi iespējami pat tad, kad anketēšana jau uzsākta.
Elektroniska anketēšana aiztaupa lielu daļu noprastās papīra anketas soļiem, tādējādi būtiski ieekonomējot gan laiku, gan naudu. Veidojot anketas formas online vidē, ir tikai trīs soļi: 1) Izveidot anketu; 2) Nosūtīt to uz e-pastiem vai publicēt mājaslapā; 3) Saņemt jau apkopotus rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants