Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 1.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 2.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 3.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 4.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 5.
  • Konspekts 'Pētniecības metodes un organizācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Veicot skolēnu, vecāku un skolotāju anketēšanu jārod atbildes uz jautājumiem:
1. Iekšējā situācija skolnieku ietērpa jautājumā? Vai pastāv problēmas?
2. Cik % atbalsta korekcijas skolnieku ietērpā? Kādas korekcijas?
3. Vecāku piedāvātās finanses ?

Veiktajai aptaujai rezultātus apkopošu un analizēšu programmā SPPS.
3) izvērtēt kā skolēna ietērps ietekmē mācīšanās procesu;
• ekspertu aptauja
Tiks veikta 10 ekspertu aptauja , eksperti būs skolu direktori. Kvalitatīvajā pētījumā tiks izstrādāta anketa skolu direktoriem, kas izteiks savu viedokli par to, vai skolēnu ietērps ietekmē mācīšanās procesu un kā tas ietekmē. Eksperimentam rēķināts tiks konkordācijas koeficients K, kurš parādīs ekspertu viedokļu saskaņotību par apspriežamajiem jautājumiem. Konkordācijas koeficienta vērtība ir robežās no 0 līdz 1. . Jo koeficients ir tuvāk 1, jo saskaņotāki ir ekspertu viedokļi.

4) izstrādāt rīcības algoritma priekšlikumus skolu direktoriem, kas palīdzētu ieviest korekcijas skolēnu ietērpā;
• rīcības algoritma struktūras shēma

Autora komentārsAtvērt
Atlants