Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 1.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 2.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 3.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 4.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 5.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 6.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 7.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 8.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 9.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 10.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 11.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 12.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 13.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 14.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 15.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 16.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 17.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 18.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 19.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 20.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 21.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 22.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 23.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 24.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 25.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 26.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 27.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 28.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 29.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 30.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 31.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 32.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 33.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 34.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 35.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 36.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 37.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 38.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 39.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 40.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 41.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 42.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 43.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 44.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 45.
  • Referāts 'Pacientu viedoklis par veselības aprūpes pakalpojumiem Jēkabpils reģionālās slim', 46.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  VESELĪBAS APRŪPES PAKALPOJUMI LATVIJAS STACIONĀROS    5
1.1.  Pētnieciskā darba mērķis un uzdevumi    5
1.2.  Veselības aprūpes pakalpojumi Latvijā - vēsturiskā informācija    6
1.3.  Veselības aprūpes pakalpojumi Latvijā šodien    8
1.3.1.  Veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāte un skaļākās sūdzības par to    8
1.3.2.  Likumdošana, kas ietekmē veselības aprūpes kvalitāti Latvijā    12
1.3.3.  Veselības aprūpes finansēšanas kārtība Latvijas stacionāros    13
1.3.4.  Faktori, kas ietekmē veselības aprūpes pieejamību un kvalitāti    14
2.  VESELĪBAS APRŪPES PAKALPOJUMI EIROPAS STACIONĀROS    16
3.  VESELĪBAS APRŪPE ĶIRURĢIJAS NODAĻĀ    18
3.1.  Pacienta aprūpes īpatnības pirmsoperācijas periodā    18
3.2.  Pacienta aprūpes īpatnības pēcoperācijas periodā    20
4.  PĒTĪJUMĀ IESAISTĪTO PACIENTU RAKSTUROJUMS    22
4.1.  Pacientu nodarbošanās, vecums un dzimums    22
4.2.  Operēto pacientu īpatsvars    23
4.3.  Ārstēšanās fons: ierašanās slimnīcā, ārstēšanās ilgums, gultasvietu skaits palātā    23
5.  PACIENTU APMIERINĀTĪBA AR VESELĪBAS APRŪPI ĶIRURĢIJAS NODAĻĀ    26
5.1.  Pacientu vērtējums par ārstu darbu    26
5.2.  Pacientu vērtējums par māsu darbu    27
5.3.  Pacientu vērtējums par slimnīcas vidi    28
5.4.  Operēto pacientu vērtējums par perioperatīvo aprūpi    30
5.5.  Pacientu vērtējums par veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti nodaļā kopumā    33
  SECINĀJUMI    36
  IETEIKUMI    37
  KOPSAVILKUMS    38
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    39
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uzsākot pētījumu bakalaura darba ietvaros, tika izvirzīta pētniecības hipotēze: pacientu viedoklis par Jēkabpils reģionālās slimnīcas ķirurģijas nodaļā sniegtajiem pakalpojumiem ir negatīvs, kura nav apstiprinājusies.
2. Kopš deviņdesmito gadu sākuma Latvijas veselības aprūpes sistēma piedzīvojusi dažādas pieejas, kuras ik pa laikam atceltas un nomainītas. Straujās pārmaiņas ietekmē gan kārtējo valdību mainīgās politiskās prioritātes, gan mācīšanās process un jaunu pieeju nestā pieredze,- gan pozitīva, gan negatīva.
3. Problēmas, ar kurām šobrīd visbiežāk saskarās Latvijas pacienti – informācijas un pakalpojumu pieejamība, neskaidrības par aprūpes procesu, medicīniskās dokumentācijas drošība un pieejamība, informācijas sniegšana par pacienta veselības stāvokli, komunikācija ar medicīnas personālu.
4. Lielākais īpatsvars pacientu nodaļā ierodas akūti, ar „ātro palīdzību”, bieži gadās, ka šie pacienti tiek steidzami operēti, kas iespējams ietekmē pirmsoperācijas aprūpes kvalitāti.
5. Visvairāk pacientu ķirurģijas nodaļā tiek aprūpēti pa 5 un vairāk vienā palātā (81%) no visiem aptaujātajiem, ar gultasvietu skaitu palātā nav apmierināti gandrīz puse - 43 pacienti.
6. Vairāk kā puse pacientu uzskata, ka ārstu izturēšanās tikai dažreiz ir laipna, tikai dažreiz tiek saprotami izskaidrota ārstēšanās gaita un tikai dažreiz pacienti no ārstu puses tiek uzmanīgi uzklausīti, kam par iemeslu daudzos gadījumos varētu būt ārstu noslogotība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants