Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 1.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 2.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 3.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 4.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 5.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 6.
  • Referāts '"Cuba cafe" mārketinga analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Promotion
„Café Cuba” galvenie konkurenti ir krogi, bāri, kafejnīcas, citas atpūtas un izklaides vietas, kas atrodas Vecrīgā, it īpaši tās atpūtas vietas, kas atrodas pavisam blakus. Kā vislielākais pluss un vislielākais mīnuss šim bāram ir tā atrašanās vieta.
Vistuvākais konkurents pēc atrašanās vietas ir bārs „ Caipiranha”, jo atrodas Jauniela ielā 19. Pēc tam seko šādi bāri – „Radio bar”, „Nekādu problēmu”, „Greenwood”, „Salt n Pepper”, „La Belle Epoque”, „Versace” un daudzi citi.
Visi konkurenti atšķiras ar savu telpu dizainu, noformējumu, tematiku, mūziku, piedāvāto pakalpojumu, produktu klāstu, cenām.
Bāram ir jāspēj noturēt savus pastāvīgos klientus, kā arī piesaistīt jaunus, lai būtu konkurēt spējīgs. Tā kā bāram ir ļoti daudz konkurentu, tad kā viens no veidiem ir piedāvājot, jau minētās, „laimīgās stundas”, kad pērkot vienu kokteili otrs nāk par brīvu. Dažādojot mūzikas programmu, katru dienu bārā skan, kas cits, kas potenciālajam patērētājam ļauj izvēlēties nākt kurā dienā grib un pie kāda veida mūzikas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants