Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 1.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 2.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 3.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 4.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 5.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 6.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 7.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 8.
  • Referāts 'Anketas par mācību procesu analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kā redzams no diagrammas, tad vislielākais „stabiņš” ir jautājumam 2.3., tas nozīmē, ka izrēķinot vidējo no aptaujāto atbildēm tika iegūts vislielākais skaitlis. 2.3.jautājumā ir izteikta pašrealizācijas vajadzība, un šis jautājums ir formulēts šādi: „Plašākas zināšanas paver lielākas iespējas karjeras attīstībai”. Šī vajadzība pēc A.Maslova radītās vajadzības struktūras ir ierindojama piramīdas virsotnē, jeb no pieciem līmeņiem, pašrealizācijas vajadzība atrodas piektajā līmenī. Tomēr mūsdienās A.Maslova personības vajadzību struktūrai, klāt ir nākuši vēl divi līmeņi, un tā sestajā līmenī atrodas izziņas vajadzība, savukārt septītajā estētiskā vajadzība. Tomēr gan skatoties pēc A.Maslova sākotnējās vajadzības struktūras, gan arī pēc mūsdienu pilnveidotās vajadzību struktūras - pašrealizācijas vajadzība vajadzību hierarhijā atrodas diezgan augstu.
Pašrealizācija ir savu spēju, zināšanu realizācija, likšana lietā. Pašrealizācija ir saistīta ar tiekšanos pēc panākumiem, sasniegumiem. Pašrealizācijas gadījumā personai ir vienaldzīgas citu domas, svarīgi ir tas, ko tā pati par sevi domā. Pašrealizācija ir faktiski nepiepildāma vajadzība, cilvēks vienmēr jūt, ka viņš var vairāk nekā ir izdarījis. Šī vajadzība var rasties tikai tad, kad ir apmierinātas visas iepriekšējo līmeņu vajadzības, tātad šī vajadzība kļūst aktuāla tad, kad persona ir izveidojusies, nonākusi saskaņā ar sevi un viegli realizē savu potenciālu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants