Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 1.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 2.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 3.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 4.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 5.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 6.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 7.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 8.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 9.
  • Prezentācija 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumu biznesa tendences:
I/K ‘’Avots’’ apkalpo abu dzimumu pārstāvjus un piedāvā visa veida friziera pakalpojumus;
I/K ‘’Burve’’ apkalpo tikai sievietes un lielākoties piedāvā tikai griešanas un krāsošanas pakalpojumus;
I/K ‘’Ārija Dadzīte’’ lielākoties nodarbojas ar vīrieša matu frizēšanu, retāk ar sieviešu.

Secinājumi
Izveidot uzņēmumu ir izdevīgāk, ja īpašumā jau ir telpas un nepieciešamais inventārs.
Bruto peļņa ir lielāka, ja uzņēmums atrodas izdevīgā vietā (pilsētas centrā).
Neto peļņa ir lielāka, ja uzņēmuma ikmēneša izdevumi ir mazāki.
Izdevīgāk ir sākuma kapitālu ieguldīt no saviem uzkrājumiem, nekā ņemt aizdevumu bankā, jo tad nav ikmēneša maksājumi bankai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants