Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga jēdziens, izcelsme, mārketings organizācijas sistēmā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ietver ne tikai bloga rakstu vai preses relīzes publikāciju, bet visu, kas cilvēkam spēj nodot ziņojumu. Tas ir gan attēls, gan video, gan banera reklāma, gan profila fotogrāfija, gan vāka fotogrāfija. Facebook platformā komunikācijai ir vitāla nozīme, jo no tās ir atkarīgi Facebook lapas rezultāti, piemēram, sekotāju skaits. Ar komunikācijas palīdzību Facebook platformā tiek veidotas ilgtermiņa attiecības starp zīmolu un cilvēku, kas ilgtermiņā lapas sekotāju veido par pircēju un zīmola vēstnesi savu draugu un paziņu lokā.





Secinājumi
1. Pirmās reklāmas un mārketinga iezīmes tiek novērotas jau ļoti senā vēsturē – 19. gadsimta sākumā.
2. Mārketings ir vitāla svarīga uzņēmējdarbības sastāvdaļa.
3. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, mūsdienu mārketinga rīki un kanāli ļoti atšķiras no pirmatnējām mārketinga iespējām.
4. Mūsdienu mārketinga iespējas ļauj cilvēkiem izpaust savu radošo potenciālu.
5. 21. gadsimta mārketings ļauj sasniegt neizmērāmi lielu cilvēku auditoriju jebkurā vietā pasaulē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants