Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "XX" analīze', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Iekšējās un ārējās vides analīze    4
2.1.  Iekšējās vides analīze    4
2.2.  Ārējās vides analīze    5
3.  SVID matrica    8
4.  Esošās stratēģijas raksturojums    9
5.  Ieteikumi uzņēmuma attīstības sekmēšanai    9
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzņēmuma raksturojums

Sia “XX” ir grāmatvedības pakalpojumu sniegšanas uzņēmums, kurš veiksmīgi darbojas jau desmit gadus kopš dibināšanas 1999.gadā. Uzņēmums specializējas grāmatvedības pakalpojumu sniegšanā maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuriem izdevīgāk un lētāk ir pirkt šo pakalpojumu, nevis algot patstāvīgu grāmatvedi.

Uzņēmums piedāvā sekojošus pakalpojumus:
grāmatvedības uzskaites apkalpošana;
nodokļu konsultācijas un konfliktsituāciju risināšana;
revīzija (audits), t.sk. gada pārskata apstiprināšana;
pārstāvēšana Valsts ieņēmumu dienestā.

2. Iekšējās un ārējās vides analīze

2.1 Iekšējās vides analīze

Uzņēmuma iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības gala iznākumā.
Uzņēmuma “XX” misija ir atvieglot citu uzņēmumu darbību, nodrošinot viņiem grāmatvedības pakalpojumu sniegšanu. Uzņēmuma stratēģija ilgākam laika posmam ir: piesaistīt jaunus klientus, turpināt apkalpot esošos klientus tikpat kvalitatīvi, paplašināt savu darbību, izveidojot jaunas struktūrvienības ārpus Rīgas robežām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants