Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 1.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 2.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 3.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 4.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 5.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 6.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 7.
  • Referāts 'Masu komunikācijas ietekme uz indivīdu', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikācijā auditorija ir liela, heterogēna un anonīma avotam jeb komunikatoram. Un sniegtais ziņojums var atstāt ietekmi uz auditoriju. Runājot par ietekmēšanu komunikācijas procesā, teorijā tiek izdalīti četri svarīgi posmi, kas to ietekmē. Efektīvu ietekmēšanu ietekmē komunikators, nodotais ziņojums, kanāls - kā tiek nodota ziņa, un auditorija. Labs komunikators, kurā ieklausās ir tāds, kurš runā pārliecināti, ātri un veido kontaktu ar auditoriju. Ziņojuma svarīgumu nosaka emocionālais faktors, vai šis ziņojums spēj aizkustināt auditoriju. Kanāla izvēle arī ir ļoti svarīga. Pastāv zināma ietekme gan komunikācijai aci pret aci, gan izmantojot starpniekus, piemēram, medijus. Kā apgalvo teorija, tad labāka ir komunikācija aci pret aci. Arī auditorijai ir liela nozīme. Ir svarīga gan auditorijas kompetence, zināšanas, kā arī auditorijas iepriekšējās zināšanas un viedoklis par konkrēto tēmu.
Auditorija ir liela un ir grūti nodrošināt aci pret aci komunikāciju. Ziņojums netiek tieši adresēts katram individuāli, bet gan visai auditorijai kopumā. Masu komunikācija ir savā ziņā pastarpināta. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants