Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga vide', 1.
  • Referāts 'Mārketinga vide', 2.
  • Referāts 'Mārketinga vide', 3.
  • Referāts 'Mārketinga vide', 4.
  • Referāts 'Mārketinga vide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir šādi:
institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus);
finanšu struktūrvienības;
pētniecības struktūrvienības;
ražošanas struktūrvienības;
grāmatvedība.
Mārketinga ārējās vides faktorus atkarībā no to ietekmes iespējām var iedalīt divās grupās.
Pirmajā grupā apvienoti mikrovides faktori, kas tieši ietekmē uzņēmumu darbību. Citiem vārdiem, ar tiem faktoriem uzņēmuma mārketings saskaras pat savā kārtējā darbībā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants