Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga elementu kombinēšana tūrisma un atpūtas centrā "Plosti"', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Mārketinga loma tūrisma uzņēmumos    3
1.1.  Mārketinga vides raksturojums    3
1.2.  Mārketinga mērķu izvirzīšana    4
1.3.  Mārketinga uzdevumi    5
1.4.  Mārketinga funkcijas    5
2.  Mārketinga elementu raksturojums    6
2.1.  Produkts    7
2.2.  Atrašanās vieta un sadale    8
2.3.  Cena    10
2.4.  Produkta virzīšana tirgū    11
2.5.  Cilvēks, kā mārketinga elements    12
3.1.  Tūrisma un atpūtas centra „Plosti” vēsture un izvietojums    14
3.2.  Tūrisma un atpūtas centra „Plosti” mērķu noteikšana    14
4.  Tūrisma un atpūtas centra „Plosti” mārketinga vide    16
4.1.  Pakalpojumu piedāvājums Tūrisma un atpūtas centrā „Plosti”    16
4.2.  Tūrisma un atpūtas centra „Plosti” cenu raksturojums    17
4.3.  Preces virzīšana un reklāmaTūrisma un atpūtas centrā „Plosti”    19
4.4.  Tūrisma un atpūtas centra sadales kanālu raksturojums    21
4.5.  Tūrisma un atpūtas centra „Plosti” mērķauditorijas raksturojums    22
5.  Mārketinga elementu kombinēšana Tūrisma un atpūtas centrā „Plosti”    25
  Secinājumi un priekšlikumi    26
Darba fragmentsAizvērt

Jāpiemin arī ārvalstu tūristu grupas, kas arvien biežāk Plostus izvēlas par savu naktsmītni. Līderi ārvalstu apmeklētāju vidū tāpat kā 2005. gadā arī 2006.gadā ir igauņi, vācieši un lietuvieši. 2004. gadā Plostus pārsvarā apmeklēja tikai kaimiņvalstu tūristi un vācieši, 2005 - 2006. gadā Plostos viesojušies tūristi no dažādām valstīm: Francijas, Nīderlandes, Itālijas, Rumānijas, Zviedrijas, Somijas un pat Ķīnas. Tā kā Austrumeiropa un Baltijas valstis kļūst arvien pieprasītāks reģions ceļotāju vidū, autoresprāt, tuvākajos gados Plostos iegriezīsies visdažādāko tautu pārstāvji.
Jāpiemin, ka. 70% no viesu skaita ir Plostu pastāvīgie klienti. Viesi novērtē pakalpojumu kvalitāti, laipno uzņemšanu un apkalpošanu, tādēļ atgriežas pie mums atkal un atkal. Savukārt tas liecina par pakalpojumu kvalitāti.
Ņemot vērā šīs tirgus tendences un savu piedāvāto pakalpojumu specifiku, ir definētas tūrisma un atpūtas centra „Plosti” mērķa klientu grupas. „Plosti” savu darbību orientēs gan uz individuālajiem ceļotājiem ar vidēju ienākumu līmeni, gan uz grupu (tūristu grupu, sporta spēļu dalībnieku grupu) apkalpošanu. Tiek prognozēts, ka skaitliski apjomīgākā būs sporta spēļu dalībnieku grupa. Pēdējā laikā Latvijā arvien populārākas kļūst dažādu uzņēmumu un organizāciju sporta spēles. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants