Personāla operacionālās vadības uzdevums ir veikt personāla vadības ikdienas rutīnas funkcijas un uzturēt personāla darbību esošā attīstības līmenī. Personāla operacionālajai vadībai raksturīgi:
Darba tiesisko attiecību veidošana, uzturēšana un pārtraukšana;
Personāla sociālo, demogrāfisko un ekonomisko rādītāju statistiskā analīze;
Attiecību veidošana un informācijas sniegšana dažādām valsts institūcijām;
Darba sludinājumu rakstīšana un izvietošana medijos;
Iekšējās komunikācijas sistēmas uzturēšana un papildināšana;
Darba laika administrēšana.…
Personāla vadīšana, mūsdienu vadītāja portrets, vadītāja un darbinieku savstarpējās attiecības, vadības stils un vadīšanas efektivitāte. Vadošo lēmumu pieņemšana, personāla profesionālās apmācības sistēma. Padomi personālvadības interesentiem.