Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācijas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācijas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācijas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācijas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Gan vietējās firmas, gan starptautiskās firmas reklāmu galvenokārt lieto, lai:
- stimulētu potenciālo pircēju interesi par viņu piedāvātajiem produktiem;
- firmu reklamētie produkti paliktu cilvēku apziņā;
- ik pa laikam atgādinātu par to, ko patērētājs iegūs (labumi), nopērkot viņu piedāvāto produktu;
- sagatavot vidi pozitīviem pirkumiem.
Būtībā starptautiskā reklāma ir jāvada tāpat kā vietējā reklāma, jo reklāmdarbības vadīšanas gaitā jāpieņem šādi lēmumi:
• jānosaka reklāmas mērķi,
• jāpamato reklāmas izmaksas,
• jāizvēlas reklamēšanas veids,
• jāizšķiras par masu informācijas līdzekļu izmantošanu,
• jānovērtē reklāmas efektivitāte.
Attīstot starptautisku reklāmas kampaņu, mārketinga speciālistiem jānolemj, kuras kampaņas daļas var standartizēt starp valstīm un kuras ir jāpielāgo vietējam tirgum. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants