Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 1.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 2.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 3.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 4.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 5.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 6.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 7.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 8.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 9.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 10.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 11.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 12.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 13.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 14.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 15.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 16.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 17.
  • Referāts 'AS "Laima" mārketinga analīze', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma darbības virzieni un vispārējie rādītāji    3
1.2.  Uzņēmuma mārketinga politika un izmantotie mārketinga veidi    3
1.3.  Uzņēmumā izmantotās koncepcijas stratēgijas izstrādē    4
2.  Uzņēmuma Mārketinga informācijas sistēma    5
2.1.  PESTE analīze uzņēmumam    5
2.2.  SVID faktoru uzskaitījums uzņēmumam    5
3.  Uzņēmuma konkurences monitorings    6
4.  Uzņēmuma produkta/pakalpojuma patērētājs    8
4.1.  Uzņēmuma patēriņa tirgus raksturojums    8
4.2.  Tirgus segmentācija    8
4.3.  Uzņēmuma mērķtirgus    9
5.  Uzņēmuma produkts/pakalpojums    10
6.  Cenu politikas analīze uzņēmumā    12
7.  Sadales kanālu izvēles analīze un tās pamatojums    13
8.  Virzīšanas jeb mārketinga komunikācijas stratēģijas novērtējums    14
9.  Uzņēmuma mārketinga audits    15
  Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai    17
  Literatūras un avotu saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

9. Uzņēmuma mārketinga audits
Kopsavilkums par visām iepriekšējām nodaļām (~1,5 lpp)
Laima ir atpazīstamākais saldumu zīmols Baltijā, kas apvieno visas Latvijas saldumu rūpniecības vēsturi vairāku gadsimtu garumā. Seno meistaru radītās receptūras sniedz gandarījumu arī mūsdienu klientiem, atzīstot Laima par kvalitatīvāko zīmolu Latvijā. Šobrīd Laima ir lielākais saldumu ražotājs Baltijā, kas izvērsis eksportu vairāk kā 25 pasaules valstīs.
AS “Laima” vadība uzņēmuma stratēģijā izmanto produkta koncepciju, paredzot, ka pircējs priekšroku dos produkta labākai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt. Uz produktu orientētu organizāciju vadība darbību virza uz preču augstas kvalitātes sasniegšanu. To pierāda uzņēmuma produkcijas iepakojumu mainīgums, atkarībā no kokrētā brīža aktuālitātēm, kā piemēram, saldumu iepakojumi ar Ziemassvētku, Lieldienu, Līgo svētku motīvi u.c. Ik pa laikam tiem piekopta arī sociālā mārketinga koncepcija, cenšoties noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vēra visas sabiedrības labklājības attīstības intereses.
Uzņēmuma stiprās puses ir idejas konkurētspēja, plaši pieejami resursi, pieredze daudzi gadu garumā, adekvata cena, kas atbilst augstajai produkcijas kvalitātei.
AS “Laima” atrodas monopolistiskās konkurences situācijā, kurā darbojas pietiekami liels pārdevēju skaits, kas piedāva līdzīgus produktus, bet ar nelielām atšķirīgam pazīmēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants