Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 1.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 2.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 3.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 4.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 5.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 6.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 7.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 8.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 9.
  • Konspekts 'VAZ -21213 sadales kārbas remonts', 10.
Darba fragmentsAizvērt

VAZ -21213 sadales kārbas uzbūve (1.att.)
1-Pārslēdzēj dakša; 2-slīdnis; 3-aizsargumija; 4-tapa; 5-plastmasas bukse; 6-sprostgredzens; 7-vadības svira; 8-pārslēdzēj dakšas pieskrūvēšanas skrūve; 9- slēdzis; 10-slīdnis; 11-savienotāj plāksne; 12-vadības sviras stiprināšanas mehānisms; 13-vadības svira; 14-pārslēdzēj dakša; 15-plastmasas bukse; 16-slīdņa rievas; 17-fiksators; 18-rievuzmava; 19-korpusa sānu vāks; 20-blīvslēgs; 21-primārā vārpsta; 22-gultnis; 23-otrā pārnesuma zobrats; 24-zobuzmava; 25-korpuss; 26-pirmā pārnesuma zobrats; 27-gultnis; 28-distancgredzens; 29-bukse; 30-pievilkšanas uzgrieznis; 31-zobvainags; 32-sānu vāks; 33-gultnis; 34-starpvārpstas zobratu bloks; 35-gultnis; 36-gultnis; 37-rievuzmava; 38-blīvslēgs; 39-diferenciāļa čaula; 40-koniskie zobrata zobi; 41-diferenciāļa koniskais zobrats; 42-satelītu ass; 43-sprostgredzens; 44-blīve; 45-sadales kārbas stiprināšanas elements; 46-satelīts; 47-balstčaula; 48-diferenciāļa koniskais zobrats; 49-zobrats; 50-diferenciāļa čaula; 51-distancgredzens; 52-blīve; 53-gultnis; 54-zobuzmava; 55-sekundārās vārpstas korpuss; 56-distancgredzens; 57-blīvslēgs; 58-gultnis; 59-sekundārā vārpsta; 60-rievuzmava; 61-eļļas izliešanas skrūve; 62-spidometra piedziņas zobrats; 63-rullīšu gultnis; 64-spidometra piedziņas zobrats; 65-eļļas pieliešanas skrūve

Sadales kārbas mazgāšana ir darbietilpīgs process, jo sadales kārbas korpuss nav simetriski vienāds. Korpusa ārējā daļā ir daudz dzesēšanas ribu, korpusa saskrūvēšanas skrūvju galvas un…

Autora komentārsAtvērt
Atlants