Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 1.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 2.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 3.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 4.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 5.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 6.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 7.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 8.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 9.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 10.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 11.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 12.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 13.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 14.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 15.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 16.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 17.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 18.
  • Konspekts 'Automehāniķa kvalifikācijas prakses atskaite', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Telpas apraksts    7
  Ugunsdrošības noteikumi    8
  Veiktie darbi    16
  Secinājumi    29
Darba fragmentsAizvērt

Veiktie darbi
Zobsiksnas maiņa.
Zobsiksana tika mainīta VW Golf 4 1.9 TDI dzinējam.
Noņemot zobsiksnas augšējo aizsargapvalku tad labi var redzēt tās stāvokli. Ja zobsiksna ir nokalpojusi vairāk par 100 000 km , tad viņas zobi ir nodiluši, siksnā ir redzamas plaisas vai citi redzami defekti.
Atbrīvo un noņemam nost daudzceliņu siksnu lai varētu tikt klāt zobsiknas aizsargapvalkam. Šī modeļa dzinējam nav atzīmes uz kloķvārpstas skriemeļa, tāpēc šim modelim jāvadās pēc atzīmēm uz sadales vārpstas, augstspiediena sūkņa atzīmes un spararata atzīmes.
Tātad droši skrūvējam nost kloķvārpstas gala skriemeli un ari jānoskrūvē motora bukse, kas ir zobsiknas pusē. Motoru atstutējam ar speciālu stuti.
Jānoņem nost ir ari sadales vārpstas vāks, jo sadales vārpstas galā ir jāieliek ķīlis.
Kad noņēmu visus komponentus un brīvi redzēju visas atzīmes tad sagriezu lai visas sakrīt. Ja ir pareizi sagriezts tad atzīmēm ir jāsakrīt uz sadales vārpstas, augstspiediena degvielas sūkņa un spararata.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants