-
Vecgulbenes muižas mārketinga analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | UZŅĒMUMA APRAKSTS – VECGULBENES MUIŽA | 3 |
2. | PRODUKTS VECGULBENES MUIŽĀ | 4 |
2.1. | Pakalpojuma zieds | 4 |
2.1.1. | Informācija | 4 |
2.1.2. | Rēķina izrakstīšana, apmaksa | 5 |
2.1.3. | Pasūtījuma pieņemšana | 5 |
2.1.4. | Viesmīlība | 5 |
2.1.5. | Drošība | 5 |
2.1.6. | Izņēmumi | 5 |
3. | IZPLATĪŠANA VECGULBENES MUIŽĀ | 6 |
4. | CENA VECGULBENES MUIŽĀ | 7 |
4.1. | Cenu politika | 7 |
5. | CILVĒKI VECGULBENES MUIŽĀ | 8 |
6. | FIZISKĀ KLĀTESAMĪBA VECGULBENES MUIŽĀ | 9 |
6.1. | Fiziskās klātbūtnes elementi | 9 |
7. | VEICINĀŠANA VECGULBENES MUIŽĀ | 10 |
SECINĀJUMI | 11 | |
PRIEKŠLIKUMI | 11 |
SECINĀJUMI
1. Vecgulbenes muiža vienīgi kā informācijas kanālu izmanto interneta starpniecību.
2. Muižas restorānam novadā nav konkurentu, tāpēc, cilvēki jau zina, kāda šeit ir kvalitāte un atgriežas.
3. Vecgulbenes muižas restorāns piedāvā augstas kvalitātes ēdienus un apkalpošanu.
4. Ir iespējams saņemt dažādas atlaides piesakot pasākumu rīkošanu Vecgulbenes muižas restorāna telpās vai arī ēdiena pasūtīšanu vairumā citviet.
5. Pakalpojuma kvalitāte, apkalpošana ir atbilstoša cenai.
PRIEKŠLIKUMI
1. Izveidot jaunu mārketinga plānu un paplašināt komunikācijas kanālus.
2. Rīkot dažādus veicināšanas pasākumus.
3. Paplašināt restorāna telpas un palielināt piedāvājumu, tādējādi iegūstot pārmaiņas, kuras varētu patikt cilvēkiem un spētu arī uzņemt vairāk viesus.
…
Šajā darbā izanalizēti visi 7P mārketinga miksa punkti par Vecgulbenes muižu