• Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēles nosacījumi mārketinga pētījuma ietvaros

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 1.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 2.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 3.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 4.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 5.
  • Konspekts 'Kvantitatīvo un kvalitatīvo metožu lietošanas iespējas un konkrētu metožu izvēle', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Lai mārketinga pētījums būtu pēc iespējas plašāks un pilnīgāks, ir jāveic maksimāli precīzi un pareizi pētījuma organizēšanas sagatavošanas darbi.
Pētījuma daba.
Mārketinga pētījuma datus, parasti vāc personas , kuras tā īsti neko nesaprot no paša pētījuma specifikas. Ir divu veidu iespējas , lai vāktu datus: noslēgt līgumu ar mārketinga pētījumu aģentūru; vai darīt to pašu spēkiem. Jebkurā gadījuma ir jāizmanto kāda nopētāmajām vidēm ( pasta intervija, datorizēta, novērošana un intervēšana, mājās intervija) kā arī biroja vide(telefons, pasts, e-pasts un interneta aptaujas) Parssti cilvēkiem , kuri vāc datus, kā jau minēju ir maza pieredze šajā jomā tiem var nepiemist arī vajadzīgās ētikas normas , kuras jāievēro strādājot ar respondentu.1
Datu vākšanas process.
Datu vākšanas procesa norisē ir izdalāmi vairāki posmi:
Darba ņēmēju atlase;
Apmācība potenciālajiem datu vācējiem;
Uzraudzība datu vācējiem;
Darba apstiprināšana uz vietas;
Datu vācēju novērtēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants