Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 1.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 2.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 3.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 4.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 5.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 6.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 7.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 8.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 9.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 10.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 11.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 12.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 13.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 14.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 15.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 16.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 17.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 18.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 19.
  • Referāts 'Krāsu kombināciju uztveres īpatnības un to izmantošana āra reklāmā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
  TEORĒTISKĀ DAĻA.    4
  REKLĀMAS TIPOLOĢIJA    4
  REKLĀMAS VEIDOŠANA    9
  REKLĀMAS VIZUĀLIE LĪDZEKĻI    14
  PRAKTISKĀ DAĻA.    17
  PĒTĪJUMA BŪTĪBA    17
  REZULTĀTU ANALĪZE    18
  NOBEIGUMS    21
  LITERATŪRAS SARAKSTS    22
Darba fragmentsAizvērt

REKLĀMAS TIPOLOĢIJA.

Reklāma tiek klasificēta pēc vairākiem kritērijiem:

1. Pēc mērķauditorijas:
• Patēriņa preču reklāma
• Biznesa reklāma (Šāda veida reklāmai ir trīs mērķi :pārliecināt profesionāļus ka viņiem nepieciešams nopirkt reklamēto apratūru , lai uzturētu profesijas prestižu , veicinātu preču un pakalpojumu noieta palielināšanos caur noteiktām profesionālajām grupām , pārliecināt klientus nepieciešamībā izmantot reklamēto preci savā ikdienā .)

2. Pēc aptvertās auditorijas lieluma :
• starptautiskā reklāma , virzīta uz ārvalstu tirgu .
• nacionālā reklāma , virzīta uz vietējā mēroga tirgu .
• reģionālā reklāma , virzīta uz noteiktu reģionu .
• vietējas nozīmes reklāma , kas domāta vietējam patērētājam

3. Pēc izplatīšanas kanāla :
• Drukātā reklāma (prospekti , katalogi , bukleti , brošūras , vizītkartes utt. )
• preses reklāma
• rādioreklāma
• TV reklāma
• kinoreklāma
• āra reklāma (zīmes , norādes , reklāmas plakāti, reklāma uz tarnsporta)
• reklāma pa pastu
• izstādes
• speciālie reklāmas veidi (veikalu reklāma , finansu reklāma )


Autora komentārsAtvērt
Atlants