Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 1.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 2.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 3.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 4.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 5.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 6.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 7.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 8.
  • Referāts 'Skolēnu motivācija, mācību metodes', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba praktiskajā daļā tika veikta Ventspils 1.ģimnāzijas 10.b klases 22 skolēni. Anketēšanas mērķis, balstoties uz teorētiskajā daļa analizētajiem problēmjautājumiem un izvirzītajām pamatnostādnēm un atziņām, praktiski noskaidrot atbildes uz šādiem jautājumiem:
1)kas motivē skolēnu nākt uz skolu;
2)cik lielā mērā skolēni psiholoģijas stundas uzskata par nepieciešamām un vajadzīgām;
3)Šī jautājuma mērķis bija noskaidrot, cik lielā mērā psiholoģijas stundu saturs atbilst skolēnu interesēm un vajadzībām;
4)kurā vietā skolēni mācību priekšmetu hierarhijā liek psiholoģijas stundas;
5)noskaidrot skolēnus mācīties motivējošos faktorus psiholoģija stundās;
6)kuras mācību metodes, skolēnuprāt, ir piemērotākās psiholoģijas stundās;
7)kāda ir skolēnu attieksme pret šo mācību priekšmetu gan satura, gan formas ziņā;
8) kādas psiholoģijas stundās apgūstamās tēmas ir prioritāras;
9)kāds ir dominējošais skolēna un skolotāju sadarbības modelis psiholoģijas stundās;
10)kādi faktori ir abpusēji veiksmīgas skolotāja un skolēna sadarbības pamatā psiholoģijas stundās, kāda ir skolēna un skolotāja loma; …

Autora komentārsAtvērt
Atlants