Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 1.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 2.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 3.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 4.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 5.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 6.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 7.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 8.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 9.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 10.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 11.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 12.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 13.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 14.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 15.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 16.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 17.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 18.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 19.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 20.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 21.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 22.
  • Referāts 'Emocionālā vardarbība jauniešu vidū Vārkavas vidusskolā', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
I.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Vardarbības jēdziens    6
1.2.  Emocionālās vardarbības raksturojums    6
1.3.  Emocionālās vardarbības cēloņi    7
1.4.  Pazīmes, kas norāda, ja jaunietis cieš no emocionālās vardarbības    8
1.5.  Emocionālās vardarbības sekas    10
II.  Praktiskā daļa    12
1.  Darba mērķi, uzdevumi un pētīšanas metodes    12
  Secinājumi    18
  Ieteikumi efektīvai emocionālās vardarbības novēršanai    19
  4 veidi, kā parādīt, ka verbālā vardarbība jūs neietekmē    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Izvirzītā hipotēze, ka jaunieši emocionālo vardarbību bieži izmanto skolas ikdienas dzīvē, neapzināti aizskarot vienaudžus sev apkārt apstiprinājās.
2. Pēc pētījuma rezultātiem atklājās, ka jaunieši skolā cieš no dažāda veida emocionālās vardarbības.
3. Aptaujājot skolēnus secināju, ka visbiežāk tiek izmantota aprunāšana un apsaukāšana.
4. Skolā visbiežāk šī veida vardarbība notiek klasē un skolas gaiteņos.
5. Skolēniem skolā ir jājūtas droši un ērti, nevis jābaidās no apkārtējiem.
6. Šāda veida zinātniski pētnieciskie darbi ir vērtīgi gan to autoriem, gan arī citiem interesentiem. Izstrādājot zinātniski pētniecisko darbu par sevis izvēlēto tēmu, darba autors var iegūt padziļinātas zināšanas sevis interesējošā jautājumā, atpazīt un atrast nepieciešamos literatūras avotus. Interesenti par zinātniski pētnieciskā darba rezultātus izmantot kā palīgmateriālu dziļākiem pētījumiem šajā jautājumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants