Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 1.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 2.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 3.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 4.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 5.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 6.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 7.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 8.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 9.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 10.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 11.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Rotaļa – katra bērna dzimuma identitātes sekmētāja
“Rotaļai un tās lomai ir jāsekmē katra bērna dzimuma identitāte, ievērojot zēnu un meiteņu vajadzības un jāsekmē arī tas, lai bērni apgūtu dzīves prasmes attieksmē pret pretējo dzimumu. Zēnu un meiteņu rotaļās vērojama atšķirība tēmas izvēlē, attiecīgi tai arī lomu, rotaļlietu izvēlē, kas savukārt ietekmē arī rotaļu darbību virzību.”
Dzintere, Stangaine

Vienmēr cenšos izvērtēt katra bērna fiziskās un garīgās spējas, lai rotaļa sasniegtu vēlamo mērķi

Bērnu rotaļas divas pamatkomponentes
“Rotaļai sevī jāietver divas pamatkomponentes: 1) rūpes par to, lai bērni spēles laikā iegūtu prieka, apmierinātības un gandarījuma maksimumu; 2) rūpes par to, lai spēle sevī ietvertu nepieciešamās rezerves pašaudzināšanai
Газман

Rotaļu laikā cenšos nodrošināt ērtu un atvieglotu atmosfēru, lai bērns varētu darboties un mācīties bez piepūles, pats to neapzinoties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants