Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga pētījumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurā valstī vai ģeogrāfiskā reģionā vispirms var pilnībā nebūt informācijas: dažreiz pa rūpniecisku aprīkojumu ir neiespējami saņemt pat potenciālu klientu aptuvenu sarakstu; atgadās, ka konkurence neatspoguļojas nevienā no publicējamajiem dokumentiem.
Cits šķērslis informācijas izlasei ir aptaujāto uzvedības attiecības pret tiem, kas veica aptauju. Cilvēki, kuri nodarbojas ar rūpniecisku un patērētāju tirgus izpēti, bieži saistās ar kultūras problēmām, kuri pēc sava mēroga un pēc savas formas atšķiras no Rietumu Eiropas valstīm.
Pētījot tirgu, zinātnieki bieži saistās ar atsevišķu cilvēku aptaujām, uzvedību, kas veido neparedzētus šķēršļus. Pie tiem var ierindot nevēlēšanos stāties kontaktā zem iedarbības nelabvēlīgas politiskas vai sociālas vides vai, turpretī, demonstrēt novēlību un izpatikt jautātājam.
Pētījumu platums un tehniskās grūtības izsauc nopietnas uztraukumus firmām, kas paredz veikt starptautiskos mārketingu pētījumus. Tā kā alternatīvs variants ir pievēršana pie ārēju organizāciju pakalpojumiem - pārskaitīto apstākļu spēkā neizbēgami apgrozās ar augstiem izdevumiem, rodas pilnas lietas apstādināšanas risks. Tomēr izmaksas uz mārketingu pētījumiem - tās ir investīcijas uz nākotni. Atslēga pie panākumiem - pētījuma mērķu precīzā definēšanā, otrējas informācijas un pareizas darba organizācijas sistemātiskā izlasē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants