Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 1.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 2.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 3.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 4.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 5.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 6.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 7.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 8.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 9.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 10.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 11.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 12.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 13.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 14.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 15.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 16.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 17.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 18.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 19.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 20.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 21.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 22.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 23.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 24.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 25.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 26.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 27.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 28.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 29.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 30.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 31.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 32.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 33.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 34.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 35.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 36.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 37.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 38.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 39.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 40.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 41.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 42.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 43.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 44.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 45.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 46.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 47.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 48.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 49.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 50.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 51.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 52.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 53.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 54.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 55.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 56.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 57.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 58.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 59.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 60.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 61.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 62.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 63.
  • Referāts 'Jauniešu subkultūru pieņemšana sabiedrībā', 64.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.1.  Subkultūras    5
1.2.  Subkultūru apraksts    10
1.2.1.  Emo    10
1.2.2.  Kiber-goti    14
1.2.3.  Rivethedi    18
1.2.4.  Fruits    20
1.2.5.  Visual Kei    23
1.2.6.  Rastamāni    25
1.2.7.  Goti    27
1.2.8.  Metālisti    37
1.2.9.  Reperi    39
1.2.10.  Panki    41
2.  Praktiskā daļa    46
2.1.  Intervija ar subkultūru pārstāvjiem    46
2.2.  Aptaujas rezultāti un analīze    48
  Secinājumi    51
  Izmantotie informācijas avoti    53
  Pielikums    54
Darba fragmentsAizvērt

Zinātniski pētnieciskā darba tēmas izvēli noteica interese par mūsdienu jauniešu subkultūrām un sabiedrības attieksmi pret tām. Šajā darbā ir paredzēts noskaidrot vai jauniešu subkultūru nepieņemšanas iemesli ir sabiedrība mītošie stereotipi par šīm subkultūrām un vai Kiber-gotu, emo, rihvethedu, fruits, visual key, rastamānu, gotu, metālistu, reperu, panku subkultūru pārstāvjiem ir tādas pašas vērtības un vajadzības, kā pārējiem sabiedrības locekļiem.
Mēs pievēršam uzmanību cilvēkiem, kuru ģērbšanās stils vai uzvedībā atšķiras no vispārpieņemtajām normām. Runa ir par uzmanību saistošajiem elementiem, tādiem, kā neparastas krāsas un griezuma vai veidojuma frizūras, pīrsingi, melns vai ļoti spilgts apģērbs, specifiski aksesuāri. Daudziem vārdi kiber-goti, emo, rihvethedi, fruits, visual key, rastamāni, goti, metālisti, reperi, panki izraisa nepatiku, riebuma sajūtu vai bailes.
Joprojām ir vērojama negatīva attieksme pret jauniešu subkultūru pārstāvjiem. Šīs pieņemšanas vai nepieņemšanas pamatā ir sabiedrībā izveidojušies stereotipi vai pieņēmumi, kā būtu jāizskatās jauniešiem. Parasti cilvēki noliedz un baidās to, ko nepazīst. Būtisks iemesls noliegšanai ir nezināšana. Uzskatu, ka šo situāciju var mainīt sniedzot informāciju par subkultūrām.
Kas viņi tādi – panki, skinhedi, hipiji, goti, reperi, metālisti un citi? Vai subkultūru rašanos var saistīt ar jaunības romantismu, radošu pasaules uztveri, vai vairāk ar politiku, vai mūziku un mākslu? Pētot subkultūras nevar uzskatīt tās par kaut ko nemainīgu un stabilu, jo tās visu laiku mainās. Iespējams, ka tieši šobrīd rodas kāda jauna subkultūra.
Ir svarīgi izpratnes un tolerances audzināšana sabiedrībā pret atšķirīgo un dažādību. Jo labāk mēs sapratīsim sabiedrības dažādu pārstāvjus, jo drošāk mēs jutīsimies šajā sabiedrībā.

Atlants