Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 1.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 2.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 3.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 4.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 5.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 6.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 7.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 8.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 9.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 10.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 11.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 12.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 13.
  • Prezentācija 'Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma interneta medijos', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma problēma
Mūsdienās pastāv informācijas pārbagātība;
Līdz ar to var nepamanīt un neuztvert vizuālās komunikācijas patieso vēstījumu un nozīmi;

Temata aktualitāte un novitāte
Mūsdienās vizuālā komunikācija ieņem ļoti lielu lomu mūsu ikdienā;
Vizuālais materiāls kļuvis par dominējošo, tādejādi aizvietojot vārdus;
Katru stundu, minūti parādās aizvien jauna informācija, kas sevī ietver dažādas video, audio vai attēlu formas;
Vizuālā komunikācija ne tikai ietekmē dažādus sabiedriskos procesus, bet arī strādā kā pārliecināšanas forma un saziņas līdzeklis;
Līdz šim nav veikti lieli un nozīmīgi pētījumi Latvijā;
Arī informācija par vizuālo komunikāciju, pietiekami lielā skaitā, nav atrodama latviešu autoru vidū;
Pasaules kontekstā, tādi autori kā Rais un Atkins [R.Rice;C.Atkin], ir pētījuši cilvēku uztveri uz dažādām vizuālās komunikācijas formām, gan to, kura grupa ir visietekmējamākā;
Šajā pētījumā tiks sniegts neliels ieskaits par situāciju Latvijas jauniešu vidū un to, cik liela nozīme ir vizuālajai komunikācija kā tādai;
Šī pētījuma lielums atzīmē svarīgākās un aktuālākās tendences.
Pētījuma mērķis
noskaidrot, vai vizuālā komunikācija darbojas kā pārliecināšanas forma interneta vidē, starp jauniešiem;
noskaidrot, cik būtiska nozīme ir uztverei un līdz šim iegūtajai pieredzei, lai uztvertu vizuālās komunikācijas vēstījumu;
izprast, jauniešu viedokli un intereses par vizuālās komunikācijas formām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants