Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Domāšana un runa', 1.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 2.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 3.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 4.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 5.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 6.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 7.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 8.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 9.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 10.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 11.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 12.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 13.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 14.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 15.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 16.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 17.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 18.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 19.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 20.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 21.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 22.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 23.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 24.
  • Referāts 'Domāšana un runa', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Personības izziņas sfēras vispārīgs raksturojums    3
2.  Domāšana    3
2.1.  Domāšanas procesa raksturojums    3
2.2.  Domāšanas veidi    5
2.3.  Domāšanas pamatformas    6
2.4.  Domāšanas individuālās īpatnības    7
2.6.  Pirmsskolas vecuma bērnu domāšanas attīstības raksturojums    7
2.7.  Domāšanas attīstības veicināšanas paņēmieni pirmsskolas vecuma bērniem    10
3.  Vārds, valoda un runa domāšanā    10
3.1.  Valodas jēgas izpratne    11
3.2.  Monologs un dialogs    12
3.3.  Valodas apgūšana ontoģenēzē    13
3.4.  Pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstības raksturojums    14
3.5.  Galvas smadzeņu pusložu lomu sadalījums valodā    14
4.  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu sabiedrībai ir vajadzīgs fiziski un garīgi pilnvērtīgs cilvēks, kurš prastu patstāvīgi spriest, domāt, kuram dzīve būtu interesanta, saturīga. Lai to panāktu, ar bērnu jāsāk nodarboties, mācīt, audzināt, attīstīt viņa spējas, prāta spējas, atmiņu, uzmanību domāšanu jau no pirmās dzīves dienas. Pakāpeniski bērnam jāizzina apkārtne – gan tuvā, gan tālā, gan sabiedrība.
Bērns pēc dabas ir aktīvs, šī aktivitāte palīdz pilnveidot dotības un nepieciešamību attīstīt savus psihiskos procesus – atmiņu, domāšanu, uzmanību, novērošanu, redzi, tausti, kustības.
Bērna atmiņa attīstās vienlaikus ar darbošanos. Veicot dažādus uzdevumus, spēlējot dažādas spēles attīstās bērnu atmiņa, loģiskā domāšana, viņa prāta spējas.
Bērnam jābūt drošības sajūtai, bērnu mīl, ciena, attīsta viņa dotības, aug par vispusīgi attīstītu, harmonisku cilvēku. …

Atlants