Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 1.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 2.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 3.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 4.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 5.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 6.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 7.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 8.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 9.
  • Prezentācija 'Bremžu šķidrumi', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgās īpašības, kam jāpiemīt katram bremžu šķidrumam
Neatkarīgi no konkrētā tipa, bremžu šķidrumam jābūt daudzām īpašībām, lai tas spētu veikt savu uzdevumu automobiļos:
Tam jābūt ar augstu viršanas temperatūru (Bremžu šķidruma viršanas temperatūra ir tieši atkarīga no tajā esošā ūdens daudzuma. Jo vairāk ūdens, jo zemāka viršanas temperatūra un jo lielāka ir iespēja “pazaudēt” bremzes);
Tam jābūt nerūsējošam (Pats bremžu šķidrums darbojas kā aizsardzība pret koroziju bremžu sistēmas iekšpusē. Šajā gadījumā aizsardzība ir jānodrošina pat ar nelielu mitruma daudzumu sistēmas iekšienē. Aizsardzību pret koroziju nodrošina īpašas piedevas. Tie nodrošina arī blīvējuma elementu aizsardzību);

Svarīgās īpašības, kam jāpiemīt katram bremžu šķidrumam(2)
Tam jāsaglabā salīdzinoši nemainīgs viskozitātes līmenis (Šis raksturlielums noteiks, kā bremžu šķidrums tiek sūknēts visā sistēmā. Un bremzēšanas laikā to vajadzētu labi sūknēt pie -30 grādiem pēc Celsija un 200 grādiem. Ja šķidrums pilnībā sasalst vai vietām, tas bloķē bremžu darbību. Pārāk biezu šķidrumu būs grūti sūknēt pa visu sistēmu, kas novedīs pie sliktas bremzēšanas vai dažādiem spēkiem uz dažādiem riteņiem. Pārāk šķidrs izraisīs noplūdes.);
Tam jābūt ar salīdzinoši nelielu saspiežamību (Ideālā gadījumā bremžu šķidrumam vispār nevajadzētu saspiest, taču šai īpašībai ir noteiktas pielaides. Galvenais ir tas, ka šķidrums vienlīdz labi darbojas dažādos temperatūras apstākļos).

Autora komentārsAtvērt
Atlants