Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 5.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņas, to veidi, plānošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Kampaņas materiālus sagatavo reklāmas aģentūras radoša komanda, aģentūras uzdevums ir izveidot radošo risinājumu – kampaņas saukli, kampaņas tēmu – spēcīga ideja ar konkrētu vēstījumu, reklāmas tekstus un vizuālos tēlus, kas būtu piemēroti mērķu sasniegšanai. Kampaņas sauklis jāizveido tāds, lai tas tieši un konkrēti paustu uzņēmuma pozicionējumu tirgū. Kad reklāmas materiāli ir izveidoti, reklāmu pārbauda. Visbiežāk reklāmas pārbaude notiek tā, ka reklāma tiek parādīta kādai nelielai daļai no mērķauditorijas un tiek novērota viņu reakcija un viedoklis.( Belch&Belch, 2012)
Reklāmas kampaņas ilgums var būt no pāris nedēļām līdz pat vairākiem gadiem. Reklāmas kampaņas izveide ir izaicinājums reklāmdevējiem. Viens no galvenajiem reklāmas kampaņas uzdevumiem ir komunikācija ar dažādām auditorijām, lai noskaidrotu kā reklāmas vēstījums iespaido dažādas auditorijas, vai tiek izprast reklāmas kampaņas vēstījums tādā veidā, kā to vēlējušies kampaņas veidotāji. (O’ Guinn, Semenik, 2000).
Darba autore secina, ka lai izveidotu veiksmīgu reklāmas kampaņu ir nepieciešams izpildīt visus plānu punktus un atbilstošā secībā – nevar sākumā veidot mediju plānu, nezinot kāds ir kampaņas budžets. Kampaņas veidošana ir ilgs un atbildīgs process.

Autora komentārsAtvērt
Atlants