Vērtējums:
Publicēts: 03.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metodes didaktikā', 1.
  • Konspekts 'Mācību metodes didaktikā', 2.
  • Konspekts 'Mācību metodes didaktikā', 3.
  • Konspekts 'Mācību metodes didaktikā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Metodes nosaukums
Lekcija

Metožu grupa
Vārdiskā metode

Skolotāja darbība
Iepazīstina ar lekcijas mērķi, izskaidro tās būtību, vēro, lai visi uzmanīgi klausās un izprot mācīto. Pielieto dažādus uzskates līdzekļus

Skolēna darbība
Seko skolotāja mācītam, uzmanīgi klausās un galveno pieraksta vai patur atmiņā

Mācību mērķi
Efektīva informācijas uzņemšana, izpratne par tematu, intereses radīšana

Metodes priekšrocības
Lektors var kontrolēt saturu, informācijas secīgumu. Pielāgojama apstākļiem- īsā laika posmā iespējams iemācīt daudz skolēnu

Metodes trūkumi
Grūti ievērot katru skolēnu atsevišķi, tāpēc var veicināt skolēnu pasivitāti un strādāt nevēlēšanos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants