Skolotāja darbība
Iepazīstina ar lekcijas mērķi, izskaidro tās būtību, vēro, lai visi uzmanīgi klausās un izprot mācīto. Pielieto dažādus uzskates līdzekļus
Skolēna darbība
Seko skolotāja mācītam, uzmanīgi klausās un galveno pieraksta vai patur atmiņā
Mācību mērķi
Efektīva informācijas uzņemšana, izpratne par tematu, intereses radīšana
Metodes priekšrocības
Lektors var kontrolēt saturu, informācijas secīgumu. Pielāgojama apstākļiem- īsā laika posmā iespējams iemācīt daudz skolēnu
Metodes trūkumi
Grūti ievērot katru skolēnu atsevišķi, tāpēc var veicināt skolēnu pasivitāti un strādāt nevēlēšanos.…
Šajā darbā tiek aprakstītas četras metožu grupas- vārdiskā, rakstiskā, uzskates, praktiskā un šādas metodes- lekcija, diskusija, referāts, anketa, demonstrēšana, mācību ekskursija, rotaļa, praktiski darbi.