Vērtējums:
Publicēts: 29.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Paraugs 'E-veikalu analīze Latvijā', 1.
  • Paraugs 'E-veikalu analīze Latvijā', 2.
  • Paraugs 'E-veikalu analīze Latvijā', 3.
  • Paraugs 'E-veikalu analīze Latvijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Darba beigās sniedziet savus secinājumus par e-veikaliem Latvijā, kuros atbildiet uz šādiem jautājumiem:
- Kādi tirdzniecības veidi Latvijā dominē? Kāpēc?

Latvijās pārsvarā ar e-veikalu radīšanu un izmantošanu nodarbojas elektrotehnikas, bērnu preču uzņēmumi, kā arī tādi pakalpojumu sniedzēji kā tūrisma, tulkojumu biroji. Jebkura veida elektrotehnika ir pieprasīta e-vidē, jo klientiem tiek ietaupīts laiks, nereti arī nauda un patieso preces kvalitāti nav iespējams noteikt ne reālā veikalā, ne e-veikalā, tāpēc klients jebkurā gadījumā ir ieguvējs. Jebkuras sfēras uzņēmums spēj attīstīties e-vidē, ja klientam šo preci nav nepieciešams apskatīt, uzmērīt, izvērtēt, salīdzināt pirms pirkuma veikšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants