Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 1.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 2.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 3.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 4.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 5.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 6.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 7.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 8.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 9.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 10.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 11.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 12.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 13.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 14.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 15.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 16.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 17.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 18.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 19.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 20.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 21.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 22.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 23.
  • Prakses atskaite 'Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas SIA "Visla D" ', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings un tā loma uzņēmumā    4
2.  Reklāma uzņēmumā    5
  Reklāmas plānošana    6
  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi    7
  Reklāmas mērķis    9
  Reklāmas izpēte uzņēmumā SIA „Visla-D”    10
3.  Reklāmas efektivitāte    16
  Reklāmas noteikšanas metodes    17
  Komunikatīvā metode    18
  Reklāmas efektivitātes noteikšana uzņēmumā SIA „Visla-D”    19
4.  Reklāmas efektivitātes paaugstināšana    21
  Reklāmas pilnveidošana uzņēmumā SIA „Visla-D”    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Darba fragmentsAizvērt

Studiju darba tēma ir “Preču reklāmas pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA”Visla D”. Darba autors izvēlējās šādu tēmu, jo tā likās saistoša, kā arī tā bija cieši saistīta ar autora praksi mārketinga programmā, augstākminētajā uzņēmumā.
Ar reklāmu cilvēks saskaras visur: lasot presi vai žurnālus, skatoties televīziju, klausoties radio, pastaigājoties pa ielu. Reklāma ir kļuvusi par būtisku mūsu dzīves sastāvdaļu. Tās nozīmīgākā funkcija ir tāda, ka tā palīdz iepazīt jaunas preces tirgū. Kādam palīdz pelnīt naudu, citiem, savukārt, palīdz to tērēt.
Reklāma parādās tur, kur konkurenti cīnās par pircējiem. Uzņēmējs ar reklāmas palīdzību var gūt fantastiskus panākumus vai arī ciest katastrofālus zaudējumus. Pats interesantākais ir tas, ka reklāmas kampaņu rezultātus paredzēt ir praktiski neiespējami.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants