• A/s Dzintars produkcijas realizācijas apjoma pieaugums vietējā tirgū

     

    Konspekts1 Ekonomika

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'A/s Dzintars produkcijas realizācijas apjoma pieaugums vietējā tirgū', 1.
  • Konspekts 'A/s Dzintars produkcijas realizācijas apjoma pieaugums vietējā tirgū', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Viens no cēloņiem pieaugošajam produkcijas noietam reģionālajā tirgū ir A/S „Dzintars” tirdzniecības organizācijas politika (ražotājs → vairumtirgotājs → mazumtirgotājs → pircējs) – būt tuvāk tieši produkcijas lietotājiem. „Dzintara” produkcijas pieejamība ir ievērojami augusi, un šobrīd klientam, lai iegādātos šī uzņēmuma izstrādājumus, nav speciāli jādodas tālu prom no savas dzīvesvietas. Tas tiek panākts, izveidojot un paplašinot veikalu tīklu, kas šobrīd sevī ietver 55 veikalus gan Rīgā, gan citviet Latvijā. Pozitīvs faktors ir arī tas, ka ir labi sakārtota preču piegādes sistēma un arī Latvijas reģionos, kuros nav pieejami specializēto kosmētikas līdzekļu veikali, ir izvietotas vairumtirdzniecības bāzes, tādēļ A/S „Dzintars” produkciju ir iespējams iegādāties visā Latvijā.
Vēl viens iemesls, A/S „Dzintars” produkcijas realizācijas apjoma pieaugumam par ceturtdaļu ir tas, ka pastāvīgi tiek strādāts pie produkcijas dizaina uzlabošanas. Pirmais, ko pircējs, izvēloties preci, ievēro, ir tās iepakojums, tādēļ labs iesaiņojums ir viens no visbūtiskākajiem laba produkta priekšnoteikumiem. Agrāk A/S „Dzintars” produkcijas iepakojums bija necils un nespēja piesaistīt pircēja uzmanību, taču šobrīd A/S „Dzintars” ražotās preces iepakojuma ziņā ir līdzvērtīgas jebkuram importa produktam.

Atlants