Vērtējums:
Publicēts: 06.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūrisma situācijas raksturojums    5
1.1.  Apkalpoto cilvēku skaita salīdzinājums    5
1.2.  Viesmīlības uzņēmumu skaita dinamika    5
2.  Informācija par uzņēmumu    6
2.1.  Viesnīca Royal Square Hotel    6
2.2.  Uzņēmuma vadība    6
3.  Viesnīcas pakalpojumi    7
3.1.  Izmitināšanas pakalpojums    7
3.2.  Ēdināšanas pakalpojumi    7
3.3.  Lobby bārs    8
4.  Marketinga elementi    9
4.1.  Mērķa tirgus raksturojums, iespējas    9
4.2.  Konkurence    9
4.3.  Marketinga MIX elementu apraksts    11
4.4.  Uzņēmuma stiprās un vājās puses    12
4.5.  Uzņēmuma stratēģija    13
5.  Finanšu aprēķini    14
5.1.  Situācijas apraksts    14
5.2.  Plānoto kapitālieguldījumu aprēķins    14
5.3.  Algu budžeta aprēķins 1 mēnesim    14
5.4.  Mēneša tekošo izdevumu aprēķins    15
5.5.  Plānotā naudas plūsma pirmajam uzņēmuma darbības gadam    17
5.6.  Peļņas/ zaudējumu aprēķins pēc pirmā uzņēmuma darbības gada, LS    19
5.7.  Bilances sastadīšana    19
  Secinājumi    21
  Izmantota literatūra un interneta resursi    22
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir tā darbības aktivitātes un stabilitātes svarīgs raksturojums.
2. Uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīzes mērķis ir kvalitatīva, droša informācija par uzņēmuma finansiālo stāvokli, maksātspēju, ienesīgumu un parādiem.
3. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis lielā mērā nosaka, kādu taktiku un stratēģiju tirgū izvēlēsies tā vadītāji.
4. Tāpēc ik gadu tiek veikta detalizēta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze, lai noskaidrotu uzņēmuma stāvokli un varētu pieņemt vajadzīgos mērus stāvokļa uzlabošanai.
5. Uzņēmējam ir svarīgi zināt, cik maksātspējīgs ir uzņēmums un kādā veidā šo rādītāju varētu uzlabot.
6. Paņemta viesnīca pārskata gadu beidza ar peļņu, šī peļņa dod iespēju iegūldīt viesnīcas attīstība vai arī atdot naudu par kredītu.
7. Lai samazinātu izdevumus nepieciešams samazināt izmaksas, piemēram, atrast tādus piegādātājus, kuriem cenas ir mazākas, nekā esošiem piegādātājiem.


Autora komentārsAtvērt
Atlants