Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 1.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 2.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 3.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 4.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 5.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 6.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 7.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 8.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 9.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 10.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 11.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 12.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 13.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 14.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 15.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 16.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 17.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 18.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 19.
  • Prezentācija 'Iepakojums – viens no galvenajiem mārketinga ieročiem', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Interneta un literatūras izpēte par mārketinga un iepakojuma veidiem;
Apkopot aptaujas datus par iepakojuma dizaina un funkcionalitātes nozīmīgumu patērētāju vidū;
Apzināt viena produkta, taču atšķirīga dizaina un funkcionalitātes iepakojuma izvēli patērētāju vidū;
Izzināt ‘’laba iepakojuma’’ rakturojumu un funkcijas;
Izpētīt apzināti nepatiesas un maldinošas informācijas lomu;
Apgūt krāsu ietekmi uz cilvēku emocijām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants