Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālpedagoģiskā darbība mobinga mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Konspekts 'Sociālpedagoģiskā darbība mobinga mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Sociālais pedagogs konsultāciju laikā arī ar dažādu mākslas terapijas elementu palīdzību mēģina izprast mobinga cēloņus un atkarībā no rezultātiem plāno turpmāko darbību. Svarīgi bērnam iedot krāsas un viņš ar sākt izpausties un savu problēmu visticamāk parādīs zīmējumā.
Vēl kā metodi sociālais pedagogs izmanto dažādas spēles un rotaļas. Tā ir iespēja strādāt arī ar jaunāko grupiņu bērniem. Spēles un rotaļas ir bērniem vissaprotamākā valoda. Tā ir iespēja izzināt mobinga cēloni, iesaistītās personas un tad lemt par turpmāko risinājumu.
Lai risinātu ar mobingu saistītu problēmu sociālais pedagogs iesaista gan iestādes vadītāju, gan pedagogus, kā arī informē par to vecākus. Ja nepieciešams, tad norāda kādi pasākumi ir veicami vecākiem, lai šāda situācija neatkārtotos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants