Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 1.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 2.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 3.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 4.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 5.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 6.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 7.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 8.
  • Referāts 'SVID analīze "Latvijas Avīze"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitatīvas ziņas.
Pēdējos gados sabiedrībā un medijos bieži tiek pacelts jēdziens medijpratība un tās nozīme. Arī “Latvijas Mediji” liek uzsvaru uz to, ka saturam ir jābūt kvalitatīvam un patiesam. Viņi ir gatavi un arī dara jau šobrīd, veicot lielus ieguldījumus kvalitatīva un profesionāla satura veidošanā, kā arī runājot par medijpratību, iesaistoties dažādos projektos ar jauniešiem un latvijas sabiedrību, izglītojot un aicinot mācīties un saprast, kas ir mediji un kādiem tiem ir jābūt.
Šāda tipa projekti ir arī nozīmīgs veids, kā uzturēt un attīstīt savus izdevumus un uzņēmumu, jo “Latvijas Mediji” sniedz šādu saturu, kam ir nepieciešama adekvāti un spriestspējīga auditorija.
Pārdošanu līderi.
Kā uzņēmums un mediju apvienojums, “Latvijas mediji” ieņem līderu pozīcijas pārdošanā, auditorijas aptveršanas lielumā, kā arī reklāmas izplatīšanā, kas ir lielākais peļņas iegūšanas veids. Attīstoties arī turpmāk un spējīgāk aptverot dažādās platformas, “Latvijas medijiem” ir iespēja kļūt par vispelnošāko mediju grupu Latvijā.

Draudi.
Abonamentu samazināšanās.
Krītoties drukāto mediju popularitātej, sarūk arī abonamentu skaits, kas tieši ietekmē uzņēmuma peļņu. Tā pat abonamēšanas fenomena popularitātes samazināšanās ir skaidrojama ar pieejamo informāciju internetā, laikrakstu nepastāvību, lasītāju izvēlību un negatavi atdod uzreiz lielu naudas summu. …

Atlants