-
SIA veselības un relaksācijas centrs "Relax"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | KOPSAVILKUMS | 3 |
2. | UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠUMA DAĻAS | 5 |
2.1. | UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, ADRESE | 5 |
2.2. | INFORMĀCIJA PAR DIBINĀTĀJIEM | 5 |
2.3. | ĪPAŠUMA DAĻU SADALĪJUMS STARP ĪPAŠNIEKIEM | 5 |
3. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA | 6 |
3.1. | NOZARES RAKSTUROJUMS, KURĀ UZŅĒMUMS ATRODAS | 6 |
3.2. | MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA | 6 |
3.3. | NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, KOMUNIKĀCIJĀM | 7 |
3.3.1. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi | 7 |
3.3.2. | Uzņēmumā izmantojamie apgrozāmie līdzekļi | 8 |
3.3.3. | Uzņēmumam nepieciešamie resursi | 8 |
3.3.4. | Izejvielu, materiālo vērtību, piegādātāju raksturojums, transports | 8 |
4. | DARBASPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS | 9 |
4.1. | VADĪBAS INFRASTRUKTŪRA | 9 |
4.2. | DARBASPĒKS UN TĀ PIENĀKUMI | 9 |
4.3. | IEKŠĒJĀ ATMOSFĒRA UZŅĒMUMĀ | 10 |
4.4. | IZAUGSMES, KVALIFIKĀCIJAS PAAUGSTINĀŠANA | 10 |
4.5. | MOTIVĒŠANA | 10 |
4.6. | DARBA SAMAKSA | 11 |
5. | PRODUKTS, TĀ RAKSTUROJUMS | 12 |
5.1. | PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 12 |
5.2. | PIEDĀVĀTO PAKALPOJUMU VEIDI | 13 |
5.3. | PAKALPOJUMU KVALITĀTE UN ORIĢINALITĀTE | 13 |
6. | TIRGVEDĪBAS PLĀNS | 14 |
6.1. | PIEPRASĪJUMS PĒC PAKALPOJUMA | 14 |
6.2. | KONKURENCE | 14 |
6.2. | SWOT ANALĪZE | 15 |
6.3. | TIRGVEDĪBAS STRATĒĢIJA | 16 |
6.4.1. | Cenu veidošana | 16 |
6.4.2. | Pārdošanas veicināšana | 16 |
6.4.3. | Reklāma | 17 |
7. | IESPĒJAMIE RISKI | 18 |
8. | FINANSU PLĀNS | 19 |
8.1. | NEPIECIEŠAMIE LĪDZEKĻI | 19 |
8.2. | UZŅĒMUMA PLĀNOTIE IEŅĒMUMI | 19 |
8.3. | UZŅĒMUMA PLĀNOTĀS IZMAKSAS | 21 |
9. | SECINĀJUMI | 22 |
1. Kopsavilkums
Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmās darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns, kas ir veiksmīgas darbības stūrakmens. Biznesa plāns izstrādāts trīs gadiem.
Biznesa plāns ir sastādīts skaistumkopšanas un veselības salonam “Relax”, lai pārliecinātos par atvēršanas izdevīgumu un pārbaudītu uzņēmuma dzīvotspēju un konkurētspēju, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas. Negatīvā rezultāta gadījumā ir jānolemj, ko darīt: vai jāiegūst papildus informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas.
“Relax” uzsāks savu komercdarbību Saldus pilsētā pēc reģistrācijas Komercreģistrā ar 2006. gada 1. janvāri. Šis ir jaunizveidots uzņēmums ar jaunām attīstības iespējām.
Uzņēmuma komercdarbības veids ir skaistumkopšanas un veselības salons, kā uzņēmuma organizācijas formu izvēloties SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību).
Latvijā patreiz ir izveidojušies ļoti daudz skaistumkopšanas saloni, bet neskatoties uz to tie veiksmīgi darbojas un viens otram netraucē, jo katrs īpašnieks ir nodrošināts ar peļņu. Pat vairāk, salonu īpašnieki ir izveidojuši Latvijas skaistumkopšanas nozares asociāciju, kuras galvenie uzdevumi ir aizstāvēt uzņēmēju intereses un ņemt dalību likumdošanas veidošanā.
Arī Saldū salīdzinoši ir daudz salonu, kuri nodarbojas ar skaistumkopšanas procedūrām, bet daudziem ir salīdzinoši augstākas cenas nekā tas būs salonā “Relax” . Lai gūtu peļņu, salons “Relax” orientējas uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām un izmantojot dažādas atlaides un akcijas. Cilvēku dabā vienmēr ir bijusi vēlme labi izskatīties un skaistumkopšanas salonu pakalpojumi vienmēr būs pieprasīti.
Skaistumkopšanas salonu apmeklēs visu vecumu cilvēki, jo salona piedāvājuma spektrs ir tāds, kurš ieinteresēs gan jaunus, gan vecus cilvēkus.
Skaistumkopšanas un veselības salons “Relax” piedāvās šādus pakalpojumus:
• vibromasāža
• solārijs
• vaksācija
• pīrsings
• ausu ļipiņu caurduršana.
• stilista pakalpojumi
Nākotnē, veiksmīgas uzņēmējdarbības gadījumā:
• astrologa pakalpojumi, veidojot personīgos horoskopus
• trenažeru zāle
Salons “Relax” nodrošinās:
• laipnu un atsaucīgu apkalpošanu,
• augstas kvalitātes pakalpojumus un kosmētiskos līdzekļus,
• pakalpojumu galarezultāta atbilstību klienta vēlmēm.
…
1. KOPSAVILKUMS 3 2. UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠUMA DAĻAS 5 2.1. UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, ADRESE 5 2.2. INFORMĀCIJA PAR DIBINĀTĀJIEM 5 2.3. ĪPAŠUMA DAĻU SADALĪJUMS STARP ĪPAŠNIEKIEM 5 3. UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA 6 3.1. NOZARES RAKSTUROJUMS, KURĀ UZŅĒMUMS ATRODAS 6 3.2. MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA 6 3.3. NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, KOMUNIKĀCIJĀM 7 3.3.1. Uzņēmuma pamatlīdzekļi 7 3.3.2. Uzņēmumā izmantojamie apgrozāmie līdzekļi 8 3.3.3. Uzņēmumam nepieciešamie resursi 8 3.3.4. Izejvielu, materiālo vērtību, piegādātāju raksturojums, transports 8 4. DARBASPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS 9 4.1. VADĪBAS INFRASTRUKTŪRA 9 4.2. DARBASPĒKS UN TĀ PIENĀKUMI 9 4.3. IEKŠĒJĀ ATMOSFĒRA UZŅĒMUMĀ 10 4.4. IZAUGSMES, KVALIFIKĀCIJAS PAAUGSTINĀŠANA 10 4.5. MOTIVĒŠANA 10 4.6. DARBA SAMAKSA 11 5. PRODUKTS, TĀ RAKSTUROJUMS 12 5.1. PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS 12 5.2. PIEDĀVĀTO PAKALPOJUMU VEIDI. 13 5.3. PAKALPOJUMU KVALITĀTE UN ORIĢINALITĀTE 13 6. TIRGVEDĪBAS PLĀNS 14 6.1. PIEPRASĪJUMS PĒC PAKALPOJUMA 14 6.2. KONKURENCE. 14 6.2. SWOT ANALĪZE 15 6.3. TIRGVEDĪBAS STRATĒĢIJA 16 6.4.1. Cenu veidošana 16 6.4.2. Pārdošanas veicināšana 16 6.4.3. Reklāma 17 7. IESPĒJAMIE RISKI 18 8. FINANSU PLĀNS 19 8.1. NEPIECIEŠAMIE LĪDZEKĻI. 19 8.2. UZŅĒMUMA PLĀNOTIE IEŅĒMUMI. 19 8.3. UZŅĒMUMA PLĀNOTĀS IZMAKSAS 21 9. SECINĀJUMI 22