Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 1.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 2.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 3.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 4.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 5.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 6.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 7.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 8.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 9.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 10.
  • Prezentācija 'Izglītības socioloģija', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenās teorijas
Izglītības socioloģiju raksturo trīs galvenās perspektīvas:
1)Funkcionālisms;
2)Kritiskā perspektīva;
3)Interpretatīvā perspektīva;


«Latvijas pilsētu skolās mācību līmenis uzlabojas, savukārt daļā lauku skolu tas krīt, tādējādi apliecinot, ka valsts skolu tīkls ir jāmaina.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/

Jautājums
Ja visi skolēni mācītos tikai pilsētas skolās -vai izglītības līmenis visiem būtu vienlīdz augsts?

«... Daudzas skolu problēmas slēpjas plašākās sociālekonomiskās problēmās.
Piemēram, iespējas iegūt labu izglītību visiem bērniem kavē sabiedrības pieaugošā sociālā nevienlīdzība.» (K.Šadurskis, 07.12.2016.)
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/sadurskis-pilsetu-skolas-macibu-limenis-uzlabojas-dala-lauku-skolu-krit.a213461/

Atlants