-
Vairumtirdzniecibas uzņēmuma prakses atskaite
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1 | Vispārēja informācija par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Ziņas par uzņēmumu | 4 |
1.1. | Uzņēmējdarbības vide | 4 |
1.1.1. | Uzņēmuma ārējās vides ietekmējošie faktori | 4 |
1.2. | Sociālās izmaiņas valstī un to loma uzņēmuma attīstībā | 6 |
2. | Uzņēmuma vadība | 8 |
2.1. | Uzņēmuma struktūra | 8 |
2.2. | Lēmuma pieņemšana | 9 |
2.3. | Informācijas vadības sistēma | 10 |
3. | Uzņēmuma darbības rādītāji | 12 |
Secinājumi | 13 | |
Priekšlikumi | 13 | |
Pielikums | 14 |
Secinājumi
1. Uzņēmumam ir preču kvalitāte, iespēja realizēt produkciju par zemāku cenu, stabili uzņēmuma sadarbības partneri, uzņēmuma apgrozījums ir pieaugošs.
2. Uzņēmuma vājākā puse ir izmaksu lielums – izmaksas ir augstākas nekā konkurentiem, kas neļauj nolaist cenu līmeni.
3. Uzņēmumā lēmumi tiek pieņemti ar Smadzeņu uzbrukuma metodi, kas ļauj īsā laikā iegūt maksimāli iespējamo ideju skaitu.
4. Uzņēmuma ārējās vides mērķis – palikt konkurētspējīgam, apmierinot patērētāju vēlmes.
5. Organizācijas mērķu sasniegšanai UAB „Osama Distributors” pielieto integrēto stratēģiju, stabilizējot piegādes un sadales kanālus un ņemot vērā jau pastāvošo menedžmenta sistēmu.
Priekšlikumi
1. Lai UAB „Osama Distributors” saglabātu un paplašinātu savu tirgus nišu, tam būtu aktīvāk jāiesaistās reklāmas, tēla veicināšanas un sabiedrisko attiecību kampaņās.
2. Palielināt apgrozījumu piesaistot jauno Lielveikalu klientus, pilnveidojot atlaižu un cenu politiku.
3. Veikt tirdzniecības menedžeru periodisku apmācību, lai paaugstinātu viņu kvalifikāciju, kas savukārt ietekmēs darba ražīgumu.
4. Uzņēmuma palielināt mārketinga budžetu, jo vērojot apgrozījuma pieaugumu un peļņas pieaugumu, mārketinga budžets tika palielināts ļoti minimāli.
…
Prakses norises vieta ir pārtikas vairumtirdzniecības uzņēmums UAB “Osama” filiāle “Osama Distributors”. Prakses mērķis ir nostiprināt teorētiskās zināšanas, izveidot patstāvīgas profesionālās darba prasmes un iemaņas. Darba mērķis ir veidot pārskatu par veikto darbību prakses laikā. Tātad uzdevumi ir sekojoši: aprakstīt organizāciju kurā notika prakse, firmas darbības virzienus un uzņēmuma finanšu vadības aspektus. Šajā prakses pārskatā ir ne tikai teorētiska informācija, bet ir arī analīze. Novērojumi, aprēķini un secinājumi, kuri bija veikti no personiskās pieredzes. Informācija tika iegūta no firmas UAB „Osama” filiāle „Osama Distributors” vadības, darbiniekiem, galvenās grāmatvedes. Informatīvie materiāli – uzņēmuma iekšejie dati, internets, periodiskie izdevumi, dažāda speciālā ekonomiskā literatūra, kā arī mācību literatūra.