Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 1.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 2.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 3.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 4.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 5.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 6.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 7.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 8.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 9.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 10.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 11.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 12.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 13.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 14.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 15.
  • Prezentācija 'Daiļliteratūra kā pedagoģisks līdzeklis vērtīborientācijas sekmēšanai vecākajā p', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Atbilstoši bērna vajadzībām, interesēm, pieredzei izvēlētas pasakas bērnos izraisa emocionālu pārdzīvojumu;
Emocionālais pārdzīvojums palīdz bērniem izprast teksta jēgu, uztvert sižeta galveno domu;
Emocionālais pārdzīvojums tika radīts ar dažādiem paņēmieniem - pozitīvas gaisotnes izveidošana, izteiksmīgs, emocionāls darba lasījums, skaņu, trokšņu inscenējums, ilustrāciju izmantošana pirms pasakas lasījuma;
Vienveidīga darbība, respektīvi, pasakas lasīšana un stāstīšana bērniem pakāpeniski apnīk, kļūst nevajadzīga, nenozīmīga. Lai tas nenonāktu līdz šādai situācijai, nepieciešama sintēze starp dzīvo un nedzīvo, starp pasaku un realitāti;
Līdz ar to emocionālais pārdzīvojuma mērķis - izsaukt bērnos garīgo aktivitāti, rosināt to izpausta aktīvā radošajā darbībā, veicināt vērtību izpratni un vērtīborientācijas veidošanos;
Radošajā darbībā izdzīvots emocionālais pārdzīvojums, nostiprina bērnā pasakas varoņu gūto mācību, sasaucas ar viņa esošo pieredzi un pārvēršas stabilā vērtību izpratnē;
Latviešu tautas pasakas veicina bērna tikumiskās audzināšanas procesu;
Apgūstot tikumiskās vērtības, veidojas subjektīvās vērtību ievirzes, tās kļūst par darbības motivācijas pamatu turpmākajai dzīvei.

Autora komentārsAtvērt
Atlants