• Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai?

     

    Eseja2 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 1.
  • Eseja 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 2.
  • Eseja 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Humanizācijas un demokrātiskuma principu ievērošana pedagoģiskajā procesā nav cēlonis bērnu visatļautībai. Visatļautības problēmas var rasties tikai tādā gadījumā, ja šo principu ievērošana ir izkropļota, un tad tas vairs nav konkrētā principa raksturojuma kopums. Vēlos pieminēt lielisku citātu, ko visiem pedagogiem, manuprāt, vajadzētu ievērot. „Par pamatmērķi visiem pedagogiem būtu izvirzāma šāda atziņa – celt skolēnu pašapziņu un likt viņiem saprast, ka visi kopā ir atbildīgi par sabiedrības un valsts nākotni.” Šeit labi atklājas līdzsvara ideja humanizācijas un demokrātiskuma principu savstarpējā saistībā. Cilvēks – individuāla būtne ar savu pašapziņu, integrējusies sabiedrībā un ar atbildības sajūtu par savu rīcību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants