Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Skolā novērots pēniecisks mācību process.', 1.
  • Paraugs 'Skolā novērots pēniecisks mācību process.', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Tabulā esmu apkopojusi vājās puses un draudus, kas ir kā “klupšanas akmeņi” veidojot skolēniem uzdevumus. Konstotējot šos faktorus, mēs varam novērst skolēnu motivācijas pazušanu. Svarīgākais apzinot vājās puses, ir novērot katra skolēna individuālās spējas uzdevuma veikšanā,iesaistīties mācību procesa laikā, pastāstīt kādus piemērus, uzslavēt, ka skolēns ir uz pareizā ceļa, kā arī skaidri definēt šī uzdevuma mērķi, kur viņš turpmāk varēs šīs zināšanas izmantot. Tabulā var redzēt ka draudu ir daudz vairāk, tās ir sekas kas var rasties, ja netiek novērstas vajās puses. Draudu novēršanas process, varētu būt līdzīgs vājo pušu novēršanas procesam.Galvenais ir motivēt skolēnu, palīdzēt mērķa sasniegšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants