Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ja man liktu definēt jēdzienu „reklāma”, es teiktu šādi: reklāma pati par sevi ir metriāls (video rullītis, papīra bukletiņš, stends u.tml.), kura mērķis ir prezentēt noteiktu produktu un radīt interesi cilvēkos, rosināt vēlmi pie šī produkta tikt, iegūt savā īpašumā.
Izrakājot pieejamās vārdnīcas izvēlējos šādas definīcijas: „Uzraksti, plakāti, radio paziņojumi, sludinājumi, video - vai kino sižeti, kā arī īpaši pasākumi (prezentācija, degustācija u.c.), kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt interesi, popularizēt (ko), lai palielinātu pieprasījumu (pēc tā) un gūtu peļņu.”1
„Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants