Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga audits', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga audits', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga audits', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga audits', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma mārketinga audits', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk – SIA) „XXX” ir dibināta 1999.gadā. Tās dibinātājs ir viena persona – šobrīd arī valdes priekšsēdētājs. Uzņēmums atrodas un pārsvarā darbojas Jūrmalā, kaut uzņēmumam ir objekti arī Rīgas rajonā. SIA „XXX” galvenie darbības virzieni būvniecībā ir gan privātu, gan daudzdzīvokļu ēku, gan sabiedriska rakstura būvju celtniecība un rekonstrukcija, kā arī dzīvokļu un ofisa telpu remonts. SIA „XXX” veic būvniecības darbus gan kā ģenerāluzņēmējs, piesaistot profesionālus sadarbības partnerus specializētos būvniecības darbos, gan kā apakšuzņēmējs lielos un nozīmīgos būvobjektos. SIA „XXX” specializācija ir vispārceltniecisko un apdares darbu veikšana, īpaši konkurējot fasādes apdares darbu, iekšējo apdares darbu – apmetuma, krāsošanas un flīzēšanas darbu, kā arī visa veida jumta ierīkošanas darbu veikšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants