Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 1.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 2.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 3.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 4.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 5.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 6.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 7.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 8.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 9.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 10.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 11.
  • Konspekts 'Patstāvīgais darbs dabaszinību metodikā - Darbs dabā pavasarī', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Darbs dabā pavasarī
3.vecumposms (5-6 gadi)

Plānotās darbības Darba īstenošanas vieta Īstenošanas laiks (mēnesis) Piezīmes
1. Sēklu vērošana un izpēte

Bērnudārza grupiņā

Marts

Attīstīt bērnu izziņas prasmes, veicināt novērošanas, salīdzināšanas un klasificēšanas iemaņas, iepazīstināt ar dažādu sēklu veidiem un to īpašībām.
• Sēklu vērošana:
Katram bērnam tiek iedoti trauciņi ar dažādām sēklām (piemēram: pupas, zirņi, kukurūza, saulespuķu sēklas, ķirbju sēklas).
• Sēklu nosaukumu pielikšana:
Pie katras sēklu grupas bērni kopā ar skolotāju pieliek attēlu un nosaukumu (ar vārdu kartītēm).
Bērni mēģina sagrupēt sēklas pēc kopīgām pazīmēm (piemēram, lielas–mazas, gludas–raupjas).

Autora komentārsAtvērt
Atlants